Thursday, April 15, 2010

f.i.n.a.l.e




assalamualaikum...

pergh..lame sungguh xupdate blog yer..hampir setahun lamenye..insyaAllah lepas ni nak aktif balik ber'blogging' nih..jeles tgk blog org yg semakin cantik tertarik kaw mmg da BOMB!



ahha..post kali ni mmg pjg sket yer..tgk tajuk p0n da dpt bau2 nak cite pasal ape kn..ha..terer la korang!!hebat..mantap..sentap..ak nk bgtau kt cni yg aku skrg da jadi final year medical student..alhamdulillah syukur nikmat,malaysia maju rakyat selamat..erk!! :P


ko caye x?aku p0n xcaye leh smpi final nih..tuh yg letak pic matric card tu..dekat 5 thn da mtrc card tu..humang ai..ko ingat senang ke nak smpi cni..bergolek bergadai tau x..sume aku da rase..kene marah,kene ketuk kpale ngan pen (isk ini mmg xleh lupe kene ket0k ngan prof zainul mase ward round sbb xtau jawab ape tah aku p0n xigt),kene reseat tu p0n xyah cite jugak lah..


kalo tanye azam mmg le nak lepas pr0 exam kn..sume org p0n azam same kot..xtau la kan if ade yg azam die final yer ni nak kawen ke (eh, tahniah la eh ehsan ngan jeda..nk kawen da kawan aku ni..sronok2!!~), nak melanc0ng mane2 ke, nak panjat gunung ke hape ke, ape yg penting, KERJASAMA! eh tetibe plak kan..bukan tu..sbenanye nak ckp aku kena la usaha lebih sket t0 achieved my azam tu kn..xnak la ckp xserupa bikin..same goes to azam2 korang la..buat sehabis baek k!!


owh my GOD!!tgk tu..ni baru sikit nih nk c0ver balik..yg pic kt atas tu n0ta2 pre klinikal..yg bawah tu plak klinikal punye..adoyai..doa2 kan lah yer aku sempat abes bace sume nih (bukan stakat bace, tp faham n dpt apply) b4 stat ikhtisas which will be on 14 Marc 2011 if am n0t mistaken..

gabra bai..dgr perkataan pro/ikhtisas tu sahaja da buat pembuluh2 darah aku ni kecut..tp sbg bakal wirawati yg berkhidmat utk keluarga tercenta di kampung,aku kene act co0l..x gitu!

so,wira dan wirawati sekalian (semua final yer kene terase ye dgn panggilan ni), marilah kita same2 menuju kejayaan!ameen!!

p/s : thnx sudi bace smpi abes :D xoxox..

2 comments:

Leeya Hezlin said...

gud luck my dear friend..
i'll pray 4 u r success..

farhanaerman said...

tq syg :)