Wednesday, March 23, 2011

tawakal~

Alhamdulillah..
i have finish sitting for my exam..

now is the time for tawakal...
i've done my best..
i just leave the rest to HIM..



currently i don't know what to do..
because for the past 1 month my life was like nothing but with books and books and books!
maybe i should prepare for the final year dinner this saturday..
i still don't have any idea of what costume i wanna wear that night..
hurmm!~

okay..
till then..
will update soon!
bye!


Photobucket

3 comments:

Leeya Hezlin said...

sayang..gudluck..
i'ALLAH ko akan dapat gud result nanti..
btw,aku ada kemusykilan ni..
ko ada belajar pasal social anxiety??
is it we born with this kind of anxiety???

farhanaerman said...

tq syg!
yup ade belajar dalam anxiety disorder la kan..
memang we born with it but then it will disappear by time..
korang kene tau detail giler ke?

Leeya Hezlin said...

ooh yeke??but dari yang aku baca dia cakap kita tak dilahirkan dengan social anxiety ni..
tapi aku pun confuse..
ada buku yang cakap faktor dari biologi..ada yang cakap x..juz mau tau exactly..ak pun rasa memang kita dilahirkan dengan anxiety ni..
btw,ko ada apa2 rujukan tak??
if ada bg kat aku boleh??
nanti aku mau cari di library..
aah kami kena discuss and wat assignment pasal tajuk ni secara detail..