Monday, September 17, 2012

Syawal 2012

Assalamualaikum!

hehe..

syawal da abis rupenye yer..

xsangka..

rasanya baru semalam sambut puasa ngan encik suami..

tup tup da abis raya pon da..

ok la..

even raya da abis saya still nak keluarkan entry raya ni..

saya da upload gambar untuk entry ni lama da..

sejak raya ketiga lagi..

tp x sempat nak post entry sebab sangat busy..

alhamdulillah sekarang ade masa sikit..

enjoy the photo ya!


La Familia


candid!~


Family along


Add caption


Family angah




family saya.. :P
kecik je family saya...
doakan tahun depan family saya bertambah ye :)
aminnn~




faris...


daniel..


qaleesya..


muqri..


baby ratu mia laura..


cousin Pian!


hehe..

first time saya beraya kt Muar..

seronok sebab dapat jalan2!

hehe..

maklumlah da jadi orang muar..








intan..
adik ipar bongsu..


ejai ngan zaki..
adik ipar jugak..
paling kanan tu encik suami sayang... :)
muke mereka adik beradik memang x sama..




kampung encik suami..




rumah kakak....

faris lagi...

cousin comel!

ifah!


otw beraya ke KL
the convoi..


paklong and tokcu..
sama tapi  xserupa..


okay..
scene ni paling lawak...
tokcu nak tukar songkok hitam..
taknak pakai ketayap..
tak hensem katanya.. :P


kenangan..


oklah..

itu serba sedikit cerita raya saya untuk tahun ni...

doakan tahun depan saya beraya dengan baby comel pulak ye..

aminnnn!

bye!

Photobucket

1 comment:

Leeya Hezlin said...

cantik baju raya warna coklat tu..
semoga tahun depan dapat baby comel k.. ^^