Monday, August 9, 2010

sama tapi tak serupa

Assalamualaikum..
cube korang perati btol2 pic kat bawah ni..



ha..ha..
perasan something x?
huh?x perasan ape?
jap2 zo0m sket~~


ha..perasan x..perasan x..
bagus!
mata korang memang sgt tajam!

banner tu saya nampak kat 1 kedai kat OU sana tu..
same an ngan header saya kat atas tu..
heh..mereka tiru saya..
ceit!
...
...
....

eh ke saya yang tiru mereka?
hahaha~
ape2 jer la..
yang pastinye perkataan fabulous tu memang xtiru punye..
memang gelaran fabulous farhana kawan saya yang bagi..
mase kat MRSM Serting dulu :)

ok la..saje nak kongsi..
nyte..

p/s : minggu ni saya jadi PRHO..
(pre-registered house-officer...)
under PROF BILKIS!!!!
so must be a very hectic week for me..
doakan yang terbaek utk saya..ameeeen :)



Photobucket

13 comments:

Pinky Pixie said...

hehe,ya. same. header anda mmg tip top ok. i loike.. hehe

♥ Shopping & coconut shake terbaik ♥

hanif said...

aik..sama la...hehe,top la u punya belog

sugar2 kapas strawberry said...

hahahha..dorg copycat la tuh..nasib baik je model kedai tu bkn awk :)

farhanaerman said...

pinky pixie : tq2!! :D

hanif : top?yeke..cikai jer ni :P
neway tq :)

gula2 kapas : kene mintak royalti nih! :P

Leeya Hezlin said...

dear,ak perasan..ak perasan...
dr 1st pic lg..
hahaha..ko mmg fabulous la.. :)

♥cutebabygirl♥ said...

pasni awk lak ah g jd model situ.
sesuai dah. ehe

farhanaerman said...

tengku : heee~ko memang besfren terbaek dari ladang la!!haha~

cutebabygirl : model muslimah yang kurus kering n pendek..ade ke orang nak :P

Leeya Hezlin said...

tq syg..friend 4ever k..slmt b'puasa.. :)

ciEk NiENa said...

wah.. glamer u. kalah artis.. hehe.. ni musti diorang yang tiru gaya awak kan.. hehe..

farhanaerman said...

tengku & cik niena : :)

illianahidayah said...

lawa kamu pakai shawl! :)

najihah sahami said...

pandai ek gayakan shawl...cumilll...

farhanaerman said...

illiana & najihah : kamu ni salah comment la..neway tq shayang!