Tuesday, May 10, 2011

situ sana sini orang kawin!

Assalamualaikum!
korang perasan tak sekarang..
tak kira lah cuti sekolah ke tak mesti ade je orang kahwin..
kalau dulu biasanya kalau nak rase nasi minyak time holiday je la (kan2??)..
tapi sekarang boleh kata setiap bulan tu mest ade 1 ke 2 wedding invitation..

tak terkecuali kawan2 aku jugak..
semenjak habis belajar ni ramai btol kawan aku mendirikan masjid..
alhamdulillah seru da sampai..hehehe :P
eh eh bukan..jodoh da sampai..

last week jugak aku attend 3 kenduri kahwin kawan2 aku sekali gus..
meh sini aku cite sikit who when and where..
what why and how tak payah kot eh :P


first, wedding Subhan ngan Diba..
sabtu 30 april 2011..
2 2 ni memang se'batch' dengan aku..
kirenye 2 2 doktor la ni.. :)


wedding ni buat dekat dewan maktab polis dekat cheras tu ha..
anak polis la katakan..


haruslah ade gambar bersama :P


rakan2 seperjuangan yang hadir..
kalau kahwin masa da kerja nanti dapat ke kumpul ramai2 camni? :(


ni la pengantinnye...
Dr. Subhan & Dr. Adiba :)


pengantin yang sama cantik sama padan.. :)


bride da lari tinggal groom je :P


flower girl yang tak berapa nak manjadi... :P


bye bye sub and diba..
semoga berbahagia sampai akhir hayat.. :)



then the next day kami pergi wedding Fadhli & Nisah..
buat dekat rumah Nisah dekat Sabak Bernam..

out of theme!


me - the bride - kakyong


osya,nisah 23 tahun da kawin..ko bile lagi? :P


me - osya


motif???~~


ni la pengantinnye yang serba biru..
amboi Fadhli sengih sampai telinge.. :P
tahniah yer korang...
Dr. Fahdli & Dr. Hanisah..
dua2 budak lompat ni..anak mesti pandai..ameeeen! :)



hari yang sama jugak kitorang berdesup dari Sabak Bernam pergi Klang..
nih pulak wedding Kem dengan Caoi..
dari jauh da nampak khemah yang merah menyala..

sampai2 je terus amek gambar dulu.. :)
hadiah pon tak sempat nak bagi lagi..


aku rapat dengan Kem pon sebab dak Osya..


Selamat Pengantin Baru Dr. Akmar dengan En. Caoi!~


Semoga Berbahagia Selamanya..ameeeen :)


hahaha..pose istimewa dari cik abang cik abang kita :P


hehe..
ambil berkat..ambil berkat.. :P
pelamin die GOJES okay!



okay la korang..
nanti aku update regarding my engagement preparation..
bye :)


Photobucket

1 comment:

Anonymous said...

amboi..rajinnye gi majlis kawen..awk nye bile lagi?? hehe...