Wednesday, November 24, 2010

owh PUCAT!

Hi semua!

la ni saya nak cita sikit..

saya ni da la kurus!

(osya suka cakap saya cekeding T_______T ape da punya kawan)

tambah bile muke pucat..
nampak macam saya ni berpenyakit pulak..
tidak ka hangpa berfikiran begitu?

hamboih2!
sesedap hangpa ja nak mengiakan ape ceq habaq eh..


*gambar instant amek cepat2 sebab ketua posting da bising tak anta gambar lagi untuk mini CEX*
so mase lunch tadi lari laju2 pergi unit fotografi untuk amek gambar..

tapi saya serius ni..
camne nak membuatkan muka supaya tak nampak pucat?
takkan setiap kali pergi ward pon nak mekap kan?
kang ade pulak suara2 sumbang yang jeles dengan saya bermonolog sendiri..

'budak ni nak belajar ke nak melawa!' ceh..

...



...




...




...

ok bye..nak study..jumaat exam..



Photobucket

17 comments:

Leeya Hezlin said...

hmm no idea..
ahahahaha..
tp ko nmpk mcm makin kurus jek yang..
awatnye?xmakan eh??

ain said...

cantik je ...!!!!kalo kurus pande bergaye...tetap cantik...!!!

princeduyong said...

kena gak tacap sesikit fana...biar naik seri.. :)

diana said...

pakai blusher selalu..
dan pelembap bibir..

suffian said...

eh.. awk ni mcm cik shida yg suka ber'miming' tu lah.. hehehe.. jgn marah ek..

farhanaerman said...

tengku : tuh la...semakin kurus ni..cmne ni yang??padahal makan banyak kot..

ain : erk..tq..tapi kurus sgt xke pelik?

prince duyong : tuh la..ingat nak gak tacap sikit2 pasni..tq eh :)

diana : lip balm baru abes..nnt nak beli baru :)

suffian : hah!yeke??hehehehe!tapi xnkla same ngan die..

♥ Funna ♥ said...

mkn la blusher yang oi..so kurang la sikit pucat nye..mik natural color la..xde la prasan sgt hang pkai makeup kan..

♥ Funna ♥ said...

pakai la blusher yang oi..so kurang la sikit pucat nye..mik natural color la..xde la prasan sgt hang pkai makeup kan..

farhanaerman said...

funna : good idea..gonna try that out..btw tq!~

farhanaerman said...

funna : good idea..gonna try that out..btw tq!~

kHaLis said...

cekeding ok lagi dr yg dok kata cam playwood cm aku ni..haha

fathiah said...

kite same la... pucat. hee... btw.. gudluck ya :)

farhanaerman said...

khalis : hahahaahahah!1st time dengar playwood...

farhanaerman said...

fathiah : sian org2 cam kite kan :P

Leeya Hezlin said...

hmm ko mkn ckit sgt kot yang???
mkn la by ckit.. :)

farhanaerman said...

tengku : hurm..kalau aku mkn banyak sgt leh muntah la yang..

Leeya Hezlin said...

pulak..hmm sian ko..
ko mkn mn yg ko mampu..
tp jgn smpai jd pnykt aneroxia nervosa..ehehehe