Saturday, January 1, 2011

menonton teater siti di alam fantasi lantas menyambut tahun baru 2011

Assalamualaikum...

selamat tahun baru semua!
so apekah azam korang tahun 2011 nih?!
adekah masih sama seperti tahun2 lepas??!
oh harapnya tidak lah yer..

azam tahun baru saya same la kot macam kawan2 saya yang lain..
saya nak lulus professional exam..
pastu nak bertunang dulu (insyaAllah~)
pastu nak kerja..
dah kerja ape lagi kan..
mestilah nak kumpul duit banyak2!
nak bagi mak and nak kumpul duit kahwin!
hehehehe~

oklah...
meh saya cite ape jadi kat saya malam tahun baru ni..

saya and encik sayang went to a theater!
eksaited giler korang tau..
last tengok teater pon tahun lepas..
kali ni kitorang tengok teater siti di alam fantasi..



tiket kami :)


encik sayang sengaja potong kepala Siti sebab konon2 saya la main character cerita ni..
okay!
mari boooooo saya ramai2..
heeeee~


cite budak2 la ni..
malas nak cite sinopsis boleh tak?
korang google je lah yer..

teater nih best+kelakar sangat!
lagipon aku memang suke Liyana Jasmay..
nampak cam comel je die bawak watak budak perempuan umur 12 tahun..
kena sangat la dengan die yang cute tu..
and saya sangat sangat suke costume die yang kembang2 tu...


i want this dress!
(pic courtesy of google)

pastu ade plak Abby Yus dengan Johan raja lawak..
memang gamat la hall tu asek gelak je dengar dorang mengarut..
hehehe~

pastu terserempak pulak dengan coursemate before teater start..
katanya menyambut hari lahir tiga serangkai ni ha..
NAD - UMMU - HANI


ummu - nad - farhana(me) :P - hani azmina - aisyah ayu
(rase tenggelam bile bergambar dengan kawan2 saya yang cun melecun nih T_T)


sementara teater start tu saya macam biasalah!
heeeeeee~


istana budaya memang banyak tangga yang cantik..

tangga 1

isk..abang baju kuning tu nak jugak masuk~ T_T



tangga 2

memakai baju dan shawl baru..
weeeeeeeee~


p-e-a-c-e yawwwwwww


encik sayang cakap LJ ni lagi kurus dari saya...
YEAY!!~


tak sabau nak masuk!


okay sepanjang teater memang tak boleh nak amek gambar..



gambar ni jer dapat amek..
tu tu LJ dengan Fizow Omar!
kacak weh Fizow~~~~~


lepas da abes teater ingat nak bergambar dengan LJ dengan Fizo..
tapi lambat sangat plak depa ni keluar..
malas ar nak tunggu an..
saya banyak kerja lagi nak buat nih!


amek gambar dengan bebudak kecik ni pon jadilah..

si ikan dan si lebah..


eh eh cik abang sayang pon nak bergambar :P


pastu ontheway balik ke kolej pelik tengok banyak sangat kereta dok kat tepi jalan..
ingat ade eksiden ke hape kan depan perpustakaan negara tu..
laaaaaa...
rupanya depa tu semua dok tunggu bunga api nak sambut tahun baru..
kami pon ape lagi..
park juge la tepi jalan tu kejap tunggu bunga api...
seronok juga buat kerja camni sekali sekala :)


KLCC!


tu tu nampak tak bunga api! :P


saya ambil gambar bunga api cik abang sayang amek gambar saya :)


okay...
that's all for now..
happy new year peeps!!
may all your wishes this coming year come true!









WISHES :)



bye!~


Photobucket

7 comments:

caliph shuriken said...

waa.. best dpt layan teater ni sempena new year ^^

farhanaerman said...

yup!seronok!

AIMAN said...

best la dapat gi tgk.. LJ comei

sugar2 kapas strawberry said...

happy new year fana!

farhanaerman said...

aiman : yup :)

linn : hepi new year too awak! :)

Aliana Alwi said...

besties : seronok tgk ko..macam2 aktiviti wat..ehehehe..btw,ak ske pakaian ko mlm 2..sngt2 cute n nice.. :)

farhanaerman said...

tengku@comel : tq ^_^