Thursday, December 16, 2010

comel okay!


Assalamualaikum wbt :)


weeeee!
semalam aku da dapat parcel yang aku tunggu2!
seronot seronot!!


actually last week aku ade tempah purse, hp casing, dengan key chain dekat 1 blog ni..
siyes comel weh..
bukak je blog tu tros rase nak beli tanpa berfikir panjang..
kira macam jatuh cinta pandang pertama la ni..kih kih kih..


lepas da belek punya belek punya belek..
aku pon pilih la mane yang berkenan..
tros emel si owner blog tu, yati..

yati, senang berurusan dengan awak..tq :)


nak tengok tak nak tengok tak..
jeng jeng jeng..

=_=

^_^

=_=

^_^

=_=

^_^




tadaaaaaa!!
ni lah barang2 nye..
meh aku cite satu satu pasal bende comel nih!
*hp tu bukan beli sekali yer..saje nak bagi nampak ekslusif :P*




okay yang ni purse..
atau suke hati korang la nak jadikan benda ni ape kan..
aku tempah ofkos la ade warna pink kan..
hik hik hik..
special request aku mintak tulis nama..
nak tulis farhana panjang sangat pulak..
tulis fana jer la..
nice kan?
*ha korang da stat jeles la tu kan??? :P*





okay ni pulak hp casing..
HTC aku tu da bosan pakai baju merah makngah tu..
cantik kan cantik kan...
ni aku saje je mintak size besar sket..
and request letak nama jugak..
kali ni muat pon letak nama farhana..
=)





lastly keychain love ni..
beli 2 sebab 1 nak bagi cik abang saya..
sweet tak..
hahaha...
*sila lempang sekarang*




heeeee~
comel je bile letak kat hp..
HTC HD Mini <3 SE SATIO



muke eksaited..
cam bebudak!
*teringat mase tadika dapat no 3 arwah bapak beli barbie doll pastu buat muke eksaited camni la :D *




tadi mase lecture aku bawak la bende ni gi kelas..
ade sorang member nampak..
then die buat raound table pulak hp casing aku tu siap dengan hp hp aku sekali..
hahaha..
comel je dorang..
sume pon dok tanye tempah kat mane la..cantik la..murah la..

*p/s untuk cik yati kita : pasni bagi komisyen kat saya sikit :P*




saje nak letak..

no motive actually..
just nak tunjuk new hp walpaper..
nice because it's PINK!


ok la korang..
kalau nak tempah leh order kat sini yer...

Pink Heart Craft

*nampak tak tu blog die pon ade pink jugak tau!!!!!!!!!!* i like!~


macam macam design and colour ade..
u just have to choose and pay! heee~

*okay malam ni nak bawak tidur lagi*
^_^


bye~





Photobucket

8 comments:

Pinky Pixie said...

tq dear,
siap promote dlm blog lagi tu. suke.suke. hihi.

ehem2, banyaknye enset. sy jeles T.T

Leeya Hezlin said...

sngt comel.. :)

farhanaerman said...

yati : welcome dear :)

tengku : kan2 :)

Leeya Hezlin said...

iye sayang.. :)

Akak Kembang said...

sangat suker dengan pinky2 tu....

farhanaerman said...

tengku : :)

alin : minat pink gak eh :)

lolitasinta polkapolkie said...

sumpah ! comel agtagt !!!
ngee;DD

farhanaerman said...

lolitasinta : hehe :)tu lah..